درس اَ
امسال چند تا از بچه های کلاس هستن که اول اسم شون اَ هست.امیرعلی،ابوالفضل و اشکان. سعی می کنم بعضی فعالیت های تدریس یک صدا رو بسپرم به بچه هایی که اول اسم شون اون صدا هست.
امروز هم برای خوندن متن درس همون روش اکتشافی رو پیش گرفتیم و به بچه ها روش کار رو یاد آوری کردم و هر نیمکت یه تیم شدن.دو نفر دونفر شروع به کار کردن.دارم امیدوار می شم به اینکه بچه های امسال کار گروهی رو خوب یاد بگیرن.سال های قبل تو گروه درست کار نمی کردن.اما الان خوبن و به همدیگه کمک میکنن که باهم خوب یاد بگیرن .




خداوند از ما انتظار کارهای بزرگ ندارد دوست دارد ما کارهای کوچک را باعشقی بزرگ انجام دهیم.
